Třináctý ročník soutěže ShopRoku, kterou každoročně vyhlašuje nákupní rádce Heureka.cz, již zná své vítěze. Oblíbené soutěžní klání, kde zákazníci a odborná porota každoročně volí nejpopulárnější, nejzajímavější a nejkvalitnější e-shopy českého internetu, se letos rozrostlo o jednu zcela novou kategorii. Vedle tradičních „disciplín“ se tak poprvé v historii oceňovala také udržitelnost. A zde právě zabodoval e-shop Nakup na Dobro, který získal Cenu Udržitelného e-shopu roku.
„Z vítězství za udržitelnost v tak prestižní soutěži jako je ShopRoku mám nesmírnou radost. Nakup na Dobro jsme totiž od samého začátku budovali tak, aby měl udržitelnost přímo v DNA. Jsem moc ráda, že si toho všímají odborníci i spotřebitelé. Bude nám ctí, pokud se Nakup na Dobro stane pro další e-shopy inspirací a návodem, jak být v oblasti e-commerce udržitelnější. Na druhé straně ocenění vnímáme jako obrovský závazek posouvat se v udržitelnosti neustále dál. Abychom měli jistotu, že u nás zákazníci skutečně nakupují na Dobro svoje i planety, rozhodli jsme se nově změřit a kompenzovat svoji uhlíkovou stopu,“ říká Lucie Mádlová, zakladatelka e-shopu Nakup na Dobro a ředitelka Asociace společenské odpovědnosti.
Přesvědčte se sami, že tento e-shop dává smysl a podpořte dobrou věc.